ditta
Administrator
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 998
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gallifrey Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 14:17, 09 Gru 2008 Temat postu: REGULAMIN WEWNĘTRZNY |
|
|
REGULAMIN FORUM
1. Wzajemny szacunek, otwartość i równość - to podstawowe wartości, na których opieramy nasze relacje. Forum z przyjemnością wita nowych członków, wszelkie przejawy arogancji - zarówno wśród nowych, jak i starych forumowiczów - nie wchodzą w grę.
2. Krytykuj konstruktywnie - na forum wykluczone są kłótnie, od tego macie maile i komunikatory
3. Pisz z sensem i na temat, nie pisz postów jednowyrazowych, nie wnoszących nic do dyskusji - nasze forum jest dla wielu źródłem informacji. Nie zakładaj wątków typu "tutaj nabijam sobie posty", nie prowadź prywatnych dyskusji w miejcach poświęconych konkretnemu tematowi; NIE OFFTOPUJ! Od dyskusji na tematy nie związane z zespołem jest dział "Off topic". Trzymaj się kategorii tematycznych.
4. Staraj się pisać starannie, pamiętaj o ogólnej poprawności ortograficznej oraz stylistycznej. "uROzmAicAniE TekSTooFf" absolutnie zabronione!
5. Będziemy usuwać - posty wulgarne i obraźliwe, posty służące tylko do nabijania licznika,
6. Zasadniczo, rozmiar i wielkość obrazka w podpisie regulowane są ustawieniami forum. Prosimy jednak, abyś decydując się na wstawienie obrazka zachował elementarne normy estetyczne. Chcemy w ten sposób uniknąć "sieczki", jaka panuje na dużej ilości forach, gdzie obrazek zajmuje 90 %,a tekst 10% - a jedynym odczuciem przeglądając takowe forum jest ból oczu. Nasze forum jest nastawione na przejrzystość i merytorycznośc, a nie kolorowo ozdobniki.
Dotyczy to również podpisów tekstowych, nie używaj pstrokatych kolorów, zbyt dużej czcionki, oraz więcej niż 4 linijek tekstu. Staraj się nie rozciągać okna zdjęciami i brakiem spacji.
7. Istnieje mądra opcja Edycji własnych postów. Czyli unikamy pisania kilku postów z rzędu.
8. Posiadanie dwóch kont na forum bez konkretnej przyczyny (jak np utracenie hasła) jest zabronione, ponieważ tworzy bałagan.
9. Użytkownicy, którzy się zarejestrowali, ale po upływie sześciu miesięcy wciąż mają 0 postów, będą usuwani.
10. Użytkownicy, którzy rejestrują się tylko w celach reklamowych (tzw. spamerzy) będą usuwani w trybie natychmiastowym.
11. Administrator się nie myli, jego decyzje są niepodważalne i nie ulegają odwołaniu.
Ostatnio zmieniony przez ditta dnia Śro 1:13, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|